CRM

Met de relatiebeheer oplossing hebben uw afdelingen (Verkoop, Marketing, Klantenservice etc.) centraal toegang tot alle gegevens van uw relatie (lead, prospect, klant etc.). Al uw mensen werken met dezelfde informatie en communicatie. U kunt altijd zien welke leads u heeft, hoe de sales pipeline er voor staat en in welke fase van het verkooptraject een prospect zich bevindt. U kunt acties ten behoeve van (potentiële) klanten adequaat opvolgen!

Effectief samenwerken voor duurzame klantrelaties
Samenwerking is de sleutel tot goed relatiemanagement. Met onze CRM oplossing kennen al uw medewerkers de situatie van de klant en de laatste ontwikkelingen. Het vereenvoudigt het inzicht in het werkproces en bespaart veel tijd. Maar bovenal wordt het makkelijker om klanten verder te helpen.

Zo werkt onze CRM oplossing

1. Volledig inzicht in klantinformatie
Medewerkers kunnen alle informatie over huidige en potentiële klanten, partners, concurrenten en overige relaties centraal opslaan. Collega’s vragen deze informatie eenvoudig op en breiden deze waar nodig uit.

2. Efficiënt klantbeheer
De processen binnen de marketing- en verkoopafdeling gaan via werkstromen naadloos in elkaar over. Dit zorgt voor een adequate opvolging en overdracht tussen afdelingen.

3. Proactieve service
Dankzij automatische signaleringsfuncties weten uw collega’s wanneer ze een volgende actie moeten ondernemen bij een klant. Ook hebben ze direct inzicht in de voorgaande correspondentie, zodat ze daarop kunnen inspelen.

4. Succes door inzicht
U hebt een helder zicht op de omzetverwachting, waardoor u uw accountmanagers beter kunt aansturen. Daarnaast geven managementoverzichten u direct inzicht in de voortgang van uw verkooptrajecten en marketingcampagnes. Succes verzekerd!

24/7 klantenservice
Om uw klanten dag en nacht van dienst te zijn, kunt u een klantenportaal inrichten. Uw klanten hebben dan 24/7 toegang tot relevante documentatie. En ze kunnen online vragen stellen of een gewenst terugbelmoment aangeven.