Documentbeheer

Nooit meer ordners doorspitten op zoek naar dat ene document. Alle bedrijfsdocumenten centraal opgeslagen, zodat ze beschikbaar zijn voor iedere medewerker via het internet. Documentbeheer is dé oplossing om uw dossiers volledig en naar eigen wens in te richten en op te bouwen. Op deze manier kunnen uw dossiers gekoppeld worden aan medewerkers, relaties en projecten. U heeft geen fysiek archief meer nodig, alles is nu digitaal terug te vinden voor iedereen die daartoe gerechtigd is. Dit scheelt niet alleen tijd bij het zoeken maar óók ruimte in uw bedrijf.

Digitaal Dossier
Bedrijven worden, van binnen- en van buitenaf, vaak geconfronteerd met veel informatie die moet worden vastgelegd. Dit zorgt vaak voor dossiers, dikke ordners en stoffige mappen.

Documentstructuur
Documenten kunnen digitaal zowel aan een medewerker, een klant of prospect als aan een project worden gekoppeld. Zo kunt u vanuit verschillende uitgangspunten uw informatie altijd terugvinden.

Scannen en koppelen
Uw organisatie produceert en ontvangt natuurlijk ook nog steeds fysieke documenten, die ook inzichtelijk moeten zijn voor de (gehele) organisatie.

MS Office
MS Office producten worden door iedere organisatie gebruikt voor e-mail, brieven, overzichten en presentaties. Helaas zijn deze documenten vaak niet centraal terug te vinden voor alle medewerkers en zijn ze niet gekoppeld aan relaties, projecten etc.

Versiebeheer
Prijslijsten, voorwaarden en contracten: allemaal documenten waarvan verschillende versies kunnen bestaan. Of het nu oud, nieuw of een concept is, alle versies moeten aanwezig zijn. Echter kan het ook zijn dat niet iedere documentversie voor iedereen zichtbaar of actief hoeft te zijn.