Orbis TaskCentre automatiseert processen icm Exact Globe en Synergy

BPM advies


Business Proces Management is een vak apart. Waar het op neer komt, is dat wij u kunnen helpen bij de automatische uitvoering van en controles op werkzaamheden die in de software veel gedaan worden. Dat is mogelijk met Orbis TaskCentre, het strategisch BPM platform.

Wij beschikken over uitgebreide kennis en ervaring met het automatiseren en optimaliseren van processen in de volgende gebieden: CRM, klant-interactie, Logistiek, productie, HRM en administratie.

We kunnen u advies geven over de manier hoe IT de bedrijfsprocessen kan administreren en ook (gedeeltelijk) automatisch kan uitvoeren.

Implementatie Orbis

Wat wel en niet kan in Orbis, kunnen we u allemaal vertellen. Ook duidelijkheid scheppen over de doorlooptijd en de kosten die het met zich meebrengt. We komen bij u voor de implementatie en ondersteuning die nodig is.

We garanderen dat ons advies werkt, nadat er een goede inventarisatie heeft plaatsgevonden.

Rapportages in maatwerk

In veel gevallen zetten klanten Orbis in om data (veelal uit verschillende systemen) om te zetten naar informatie. 

Wij kunnen rapportages maken voor u en die volledig automatisch aanleveren. Dit geeft u inzicht op basis van stuurinformatie die u wenst.

Koppelingen

Het is soms nodig systemen te koppelen die eigenlijk niet te koppelen zijn. Het is de moeite waard om een koppeling te maken als de gecombineerde informatie belangrijk is.

Met behulp van Orbis TaskCentre kunnen zij systemen koppelen. Dit voorkomt fouten en levert een enorme tijdwinst op.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Bel dan voor een afspraak met 06-34693196, of laat uw gegevens achter op het contactformulier.

Uw email (verplicht)

Bel mij op nummer (invullen als u gebeld wilt worden)

Uw vraag

 

Deze 4 procesverbeteringen leveren uw organisatie winst en groei op

 

1. Het Logistieke proces

Alles draait bij logistiek om de correcte inhoud van het juiste product, op het correcte moment en plek, voor de gepaste prijs, in de goede conditie, bij de klant waar het bij past.

Door het integreren van voorraadbeheer, logistiek, relatiebeheer (CRM) en boekhouding, ontstaat in de hele toeleveringsketen realtime inzicht.

Doordat moderne handelsbedrijven een gedetailleerd inzicht hebben in hun cyclus zijn ze succesvol. De cyclus houdt in; vanaf de offerte tot aan de betaling. Zo heb je inzicht in de voorraadniveaus en wat er verkocht wordt. Hierdoor weet je altijd hoe je ervoor staat. Een mooie eigenschap van online systemen is dat ze makkelijk te implementeren zijn en op elke plek dan ook te gebruiken zijn via tablet, smartphone en pc. Je kunt zelfs een automatische melding ontvangen, wanneer de voorraad onder een bepaald niveau valt. Je hebt ten alle tijde toegang tot overeenkomsten met klanten en leveranciers, dankzij bedrijfssoftware in de cloud.

2. Magazijnbeheer

Het is van belang dat er in het magazijn geen knelpunten zijn. Snellere levertijden worden immers door klanten geclaimd. Het proces moet in alle sectoren zijn geautomatiseerd. Menselijke fouten worden zo beperkt. Het is zaak om efficiënter te werken en het proces te automatiseren. Mogelijke oplossingen zijn magazijnbeheersystemen oftewel WMS (warehouse management systems).

Kleinere handelsondernemingen kunnen door de komst van cloudsoftware van deze voordelen profiteren. Een volledige controle over de opslag, uitlevering, verzending en ontvangst wordt met de nieuwe generatie magazijnsbeheersystemen mogelijk voor een vast tarief per maand. Je krijgt een compleet overzicht van je bedrijf door het integreren van order-, inkoopbeheerinformatie en voorraad. Zodoende kunnen doordachte beslissingen effectiever en makkelijk op elk moment en op elke locatie genomen worden.

3. Ketensamenwerking

Bij het succes van je bedrijf spelen de betrokken relaties en de efficiency van je toeleveringsketen een belangrijke rol. Zodra communicatie met partners geautomatiseerd verloopt, nemen nauwkeurigheid en snelheid flink toe. Door gebruik van bedrijfssoftware in de cloud, vergemakkelijk je de samenwerking van klanten en distributeurs in iedere fase van de toeleveringsketen. Dat is mogelijk dankzij realtime inzicht in de voorraden van alle ketenpartners, 24/7 en vanaf elk gewenste locatie.

Het is zeker van belang dat je realtime kunt communiceren, wanneer het magazijnbeheer is uitbesteedt. Je reduceert snel je administratietijd door te automatiseren. Tevens zorg je voor ruimere marges.

4. Je bedrijfsprocessen verbinden

Dankzij het gebruik van de juiste online bedrijfssoftware ben je in realtime op de hoogte van wat er speelt binnen je bedrijf. Zo kun je altijd de juiste beslissingen maken, door te beschikken over  volledige informatie en activiteiten binnen je bedrijf. Overal waar je bent heb je inzicht in voorraad, bestellingen, openstaande betalingen, winst- en verliesrekening via smartphone of pc.

Al je processen wordt met Cloud software verbonden en bovendien is het schaalbaar. Je kunt IT-capaciteit makkelijk opschalen bij toenemende handel. Als het even minder gaat dan kun je makkelijk je capaciteit verminderen. Je betaald alleen voor wat je gebruikt. Je wordt niet in een wurggreep gehouden door enorme investeringen.

Video

Demo video – Verkooporders scan-en-herken met ImageCapture van Scan Sys voor Exact Globe

ImageCapture genereert met behulp van deze informatie, automatisch orderregels die verder naar wens verrijkt kunnen worden. Zo kunnen kopgegevens gelijk worden aangepast, zoals afwijkende lever- of factuuradressen.

De verkooporder wordt na akkoordbevinding in Exact Globe aangemaakt. ImageCapture kan uw klant automatisch een notificatie bericht sturen, om te bedanken voor de bestelling. De bevestiging wordt tevens administratieve verwerkt. Vanuit diverse invalshoeken is het digitale orderdocument opvraagbaar, deze wordt namelijk gelijk gekoppeld aan de verkooporder.

 

 

 

 

Video

Demo video – ImageCapture van Scan Sys voor Exact Globe of Exact Online

 

 

Inkoopfacturen scan-en-herken en fiatteren met ImageCapture

 

De voordelen van Scan Sys voor u op een rij:

  • Handmatige fouten tijdens het boeken zijn verleden tijd
  • Een tijdsbesparing van 50 tot 80% door een snellere verwerking
  • Geen papieren archief nodig, documenten zijn direct digitaal beschikbaar
  • Volledige integratie met Exact Globe of Exact Online, gecertificeerde koppeling met Exact
  • Vergaande herkenning op kop- en regelniveau
  • Wijzigen van crediteur- en debiteurgegevens in ImageCapture
  • Op het aantal documenten of administraties zit geen limiet
  • Verwerken van verkooporders, verkoopfacturen, inkoopfacturen en overige documenten
  • Workflow via Exact Synergy of via Web Client van ImageCapture (bij de prijs inbegrepen), status is direct opvraagbaar vanuit Exact Globe

 

Orbis TaskCentre kan MS Exchange koppelen met Exact Synergy

MS Exchange Connector Tool heeft de volgende integratie mogelijkheden:

  • Er zijn meerdere Exchange servers te koppelen
  • Er is op de Exchange server geen aparte installatie en forwarding nodig
  • Mogelijkheden om terug te schrijven naar Exchange
  • Meerdere mailboxen kunnen worden uitgelezen in 1 taak en in 1 run
  • U kunt nog veel meer processen en informatiestromen automatiseren

De volgende onderdelen kunnen we synchroniseren met de MS Exchange Connector Tool:

  • Kalenderitems Denk dan aan vakantiedagen, sales meetings, afspraken, etc…
  • Taken De todo’s uit het ERP-systeem worden automatisch met todo’s in Outlook gesynchroniseerd
  • Contacten In Outlook worden contactpersonen afkomstig uit andere applicaties beschikbaar gesteld
  • E-mails E-mails die binnenkomen kunnen automatisch als workflow verzoek geregistreerd worden in het ERP-systeem. Eventueel daaraan gekoppeld het e-mail bericht als document.
  • Inkoopfacturen kunnen vanuit mail ingelezen worden en als document aangemaakt worden in de boekhouding.